26 september 2014

TGIF

Det är fredag, det är lönehelg och det är hemtenta-dags. Hemtentan släpptes i morse och ska vara inlämnad nästa onsdag, vilket betyder noll helg för mig. Men så är det väl att gå i skolan. Den verkar inte vara jättesvår i alla fall; samma upplägg som på inlämningarna jag skrev förra veckan och veckan innan dess. Känns helt okej ändå.

Jag måste dock börja dagen med att städa min lägenhet och springa till Ica. Klockan fyra ska jag på möte, efter det till gymmet och ikväll väntar taco- och Idolmys på mig tillsammans med min kärlek. Vaknade till finaste smset från honom i morse: "Och som grädde på moset är jag fantastiskt jävla galet kär i dig" Jag är också helt fantastiskt kär i honom, kan inte med ord beskriva vilka känslor jag känner för den här mannen. Han är allt jag någonsin kunnat drömma om och mer. Jag hoppas att han alltid vill vara min.

Tiden bara springer iväg. Måste sätta fart nu. Happy Friday, guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar