29 september 2011

drömmar

Gårdagsnatten har verkligen varit helt, helt galen. Min fina har sovmorgon varje torsdag, så vi brukar ta tillfället i akt och onsdagsmysa lite sådär mitt i veckan. Och vi sover alltid hur bra som helst tillsammans, men inatt var det något som slog slint i min hjärna. Tydligen hade jag vaknat runt fyra gånger (Daniel har berättat det här) och pratat i sömnen med honom. Jag kommer inte ihåg någonting över huvud taget, men jag hade pratat om allt från att jag skulle måla något med grön färg, men mamma skulle visst bli arg då, för att färgen inte var rosa, till att någon i femman (fråga mig inte vem!) hade ett brobygge som projektarbete (som man förövrigt gör sista året på gymnasiet). Jag minns dock att jag drömde att jag åt kebabchips (detta efter att en av mina vänner skrivit på sin blogg att det finns chips med kebabsmak i affärerna nu) på gymmet, och tyckte att de var fruktansvärt äckliga.

När jag väl vaknade imorse var jag helt makalöst trött och somnade om efter vi ätit frukost, ungefär vid nio. Vaknade för inte alls länge sen, alltså runt klockan ett denna torsdag. Ja, jag säger då det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar