9 februari 2014

uppdatering 21.36

Iih, vi bokade precis hostel och flygbiljetter till Stockholm! Vi = jag, Michael, Jessee, Rachael och Carly. Där möter vi upp Carro, och så ska vi ha en hejdundrandes helg! ÄR REDAN ÖVERTAGGAD!

Imorgon ska vi boka biljetter till Barcelona och Rom, och förmodligen även Tyskland. Sen är rese-livet ganska komplett! Kanske åker jag till Wien i slutet av februari, men det är inget bestämt ännu.

Livet leker i alla fall!! Har så mycket roligt att se framemot, är helt uppskruvad av lycka!!! Hur ska jag kunna plugga nu, liksom?

Uppdatering 00.36: Sitter fortfarande med plugget.... Varför börjar jag aldrig plugga tidigare? Är sådär klar med accounting-läxan i alla fall (om det är rätt, vet jag inte) så nu ska kolla lite på innovation management, och sen hoppa i säng. Vet ni förresten vad jag gjorde innan? Förutom att jag bokade Stockholm, då. Jag bokade hostel för mig, Ellen, Marie, Micki och Eric i Paris under två nätter! JAA! De kommer och hälsar på om nästan exakt en månad, och då ska vi göra Paris och Disneyland i två dagar! Sen ska vi tillbaka till min lägenhet och hänga med alla mina underbara utbytesvänner. Nu har jag typ alldeles för mycket att se fram emot, kan inte sluta le för allt som kommer hända inom de närmaste fyra månaderna. Hög på livet!

Kul egentligen, de enda resor jag har bokat är tillbaka till Skandinavien eller inom Frankrike, haha. Men imorgon bokar vi Barcelona, Rom och Berlin, vilket också ska bli fett! Längtar så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar