14 januari 2019

2019, you're so welcome.

Här kommer en lista (för jag älskar listor), med saker jag ser framemot under 2019.
  • Att hitta mer lugn i mig själv.
  • Träna regelbundet och bli starkare - inifrån och ut.
  • Två konserter och en festival, bland annat Swedish House Mafia's återförening i Stockholm!!!!
  • Mer tid med familj, gamla och nya vänner. 
  • Fylla 26 och äntligen få möjlighet att fira ordentligt!
  • Sommaren över lag. Betald semester, tex!!! Uteserveringar och rosévin.
  • Resa till Spanien.
  • Flytta utomlands, antingen till hösten eller vid årsskiftet 2019/2020. 
  • Skriva klart min bok.
Helt enkelt, få leva mitt liv, på mitt vis, när jag vill. Det känns underbart. Allt ljus på mig, som Bo Kaspers sjöng. Så ska 2019 vara - allt mitt ljus, all min energi och all min fokus, på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar