5 maj 2019

Leva life

I Stockholm, helt random på Swedish House Mafia-konserten, sprang jag på en gammal kompis från tiden i Växjö. Vi catchade up lite innan konserten, och jag berättar vad jag och Mandus gjort i Stockholm samt droppar att jag ska flytta utomlands till hösten. Han utbrister "Men alltså fan va du lever life då!" Ja, varför skulle jag inte leva life liksom?? Har spenderat de senaste fyra åren med att leva någon annans liv, så VARFÖR ska jag inte leva mitt liv nu när jag äntligen kan? Sen skålade vi och hade en fantastisk kväll ihop.

SHM-konserten var för övrigt något av det SJUKASTE jag varit med om! Omg, vilken konsert. Jag är helt mindblown och vill helst för alltid spendera varje fredagskväll med att dansa till dem. 

Intervjun i Stockholm gick bra (som ni kanske förstår), vilket landar i att jag flyttar utomlands i höst. Helt ofattbart och jag känner en viss stress över att hinna spendera mina fyra sista månader i Sverige på bästa möjliga sätt. Vill göra ALLT innan jag drar. Kommer uppdatera er mer lite längre fram. Kommer också göra ett instagram-konto, där alla kan följa min resa. Återkommer om detta också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar