29 december 2019

Skibidi wap-pa-pa

Ska erkänna att julen borta ifrån mamma har varit lite tuff. Har haft väldigt mycket hemlängtan de senaste dagarna. Trivs så himla bra här i New York, men just julen... Den vill man ändå fira hemma. Nästa år kommer jag vara hemma. Det har jag redan bestämt. 

Status på livet annars då? Finemang. Mer än finemang. Nyår står för dörren och jag och mina älskade vänner taggar redan. Vart vi ska? På nyårsfest med öppen bar och mat på Times Square. Alltså jag ska fira nyår i New York??? Så stor dröm som går i upplevelse! Faktiskt: så många drömmar som gått i upplevelse det här året. Får nypa mig själv i armen för att fatta vilket år jag lämnar bakom mig. 2019 alltså. Tolv fantastiska månader. 

Och det bästa är att jag firar in 2020 i New York med världens grymmaste människor. Ett helt nytt decennium startar. Det här ska fanimej bli det bästa jävla decenniet som någonsin varit. Helt seriöst. Är hög på livet - ingenting stoppar mig nu. Fucking ingenting. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar