20 maj 2010

Hipp hipp, hurra, hurra, hurra!

Min första lediga eftermiddag denna vecka, vad underbart det känns! Och snart är även denna vecka slut. Time flies...
Tyskaprovet imorse gick bra, och fort! Med tanke på hur lite jag pluggade igår, gick det riktigt, jäkla bra. Det var även förvånansvärt lätt! Vilket bara var bra, då slängde jag inte ut onödig tid på att plugga igår. Karneval var det idag också! Gud, vad kul det var! Ni som ser bilderna, men inte riktigt förstår - vi var Kungahuset och skulle gestalta Victoria & Daniels bröllop som hålls nu till sommaren. Vi fick hederspriset, vilket numera betyder att vi egentligen var bäst, men hallå, vi kan ju inte vinna varenda år ;) Förra året tog vi hem förstapriset med hjälp av Obama! Heja Sa2!
Karnevalen var svettig, så efteråt stack jag och en massa andra upp till Halen för att ta oss ett dopp. Jag var feg först, men sen jävlar! Då bestämde jag mig, och bara kastade mig ut i vattnet! Årets första dopp, woho!

Ikväll ska jag ta det lugnt, det behöver jag verkligen. Och vilket fantastiskt väder vi har haft idag! Nu är sommaren påväg på riktigt, jag invigde till och med mina sandaler idag :)














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar