7 maj 2010

What am I gonna do?

Nej, jag vet, jag har inte uppdaterat på länge. Förlåt mig, men jag måste verkligen få ordning på mitt egna lilla liv innan jag ens kan börja dela med mig av det.
Idag känns det ändå bättre än igår. Igår, på vägen till bussen, ville jag bara lägga mig ner på asfalten, gråta och dö lite. Skolan pressar på mig hur mycket som helst, och jag klarar inte av det. Jag är en organiserad tjej och brukar klara av stressiga och pressade situationer rätt bra. Men just nu går det bara inte, det passerar inte en dag utan att paniken och stressen befinner sig i min kropp.
Det är prov, nationella prov och vanliga prov. Det är muntliga redovisningar, vanliga läxor och inlämningar. Man känner att det snart är lov och slut på tvåan, såhär mycket har vi sällan mitt i en termin, intryckt under fem ynka veckor;

Spanska muntligt v.19
Geografiprov v.19
Matte NP v.20
Tyskaprov v.20
Religionsprov v.22
Spanskaprov v.23
1 bokrecension


Ovanpå detta har jag en musikal att öva inför, ha premiär på och föreställningar att vara med under, klasskampen, karnevalen, en tripp till malmö för att spela, 4 konserter utöver den resan och en student att närvara på.
Jag vet inte vad ni säger, men blir trean värre än det här, då vet jag nog allvarligt inte om jag kommer klara det. Jag ser inte ljuset i tunneln, just nu vill jag bara gå i ide.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar