22 augusti 2011

Saade, kräftskiva och kusinträff

Det har varit en väldigt fin helg, måste jag få lov att säga. Fredagen spenderades hemma hos min granne tillsammans med världens bästa, där vi åt kräftor och skrattade natten långt. Efter alldeles för lite sömn, var jag tvungen att gå upp och göra mig iordning för en stor kusinträff jag och mina kusiner skulle ha. Då jag har runt 20 kusiner på mammas sida (och man gärna fick ta med sin/sina respektive) kan ni förstå att vi var väldigt många. Men som man säger; "ju fler, desto roligare!", och det var det verkligen. En helt underbar dag och kväll med lekar, bad och god mat. På söndagen fick jag ta lite sovmorgon, för att på eftermiddagen sedan åka iväg med min syster och kolla på Eric Saade. Han spelade i vår lilla by och det var helt makalöst vad folk som var där! Eric är ju då inte riktigt min allra största favorit, men jag måste säga att det var riktigt häftigt att se honom ändå. Nedan får ni nu bilder och filmer som får försöka sammanfatta denna fina helg!

Kräftskivan





Kusinträffen










Alla kusinbarn

Eric Saade







Ögongodis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar