16 februari 2012

alla hjärtans dag, del två

Hade världens mysigaste Alla hjärtans dag med världens mysigaste kille.
När jag kom hem till honom, öppnade han dörren med största leendet på läpparna och en bukett röda rosor i handen. Jag smälte. Till det, som om det inte vore nog, fick jag ett par örhängen som jag trånat efter riktigt länge.

Kolla på rosorna, och ignorera allt det stökiga på min byrå

Framåt kvällen lagade vi mat; smörstek klyftpotatis i ugn och kycklingfilé, tillsammans med lite sallad och bearnaisesås.

Ungefär såhär såg maten ut. Detta är dock bild från tjejkvällen förra fredagen.

Till efterrätt åt vi kladdkaka med Geishafyllning, formad som hjärtan, med grädde och varma hallon till.

Stolt tjej som gjort dessa!

Tycker om killen mer och mer för varje dag som går. Jag är verkligen lyckligt lottad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar