9 februari 2012

vis tjej

Igår fikade jag med fina Emma. Vi drack flera koppar te och pratade i all evighet, om allt och ingenting. Det är konstigt att två stycken människor med så olika liv, kan känna så fruktansvärt likadant. Fick i vilket fall ut en massa känslor och tankar från min kropp, vilket var skönt. Har känt mig sprängfärdig av dessa på senaste tiden.

Imorse vaknade jag jämte min fina Daniel och insåg under morgonen hur snabbt man kan förlora en människa. Och hur ont det hade gjort i mig om jag hade förlorat just honom. Det var väl kanske där jag insåg hur mycket jag egentligen tycker om honom.

Och nu har jag varit sådär lagom vis som man bara kan vara klockan 10 på morgonen/förmiddan. Dessutom har jag jättemycket tandvärk. Så nu ska jag slänga mig framför tvn ett litet tag. Hoppas ni får en solig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar