13 oktober 2015

New York, New York

Ja, vi är hemma, och ja, vi lever och mår bra. New York var FANTASTISKT, och jag vill helst bara dit nu igen på en gång. Älskade det! Vi hade soligt och fint väder, vi såg en massa roligt och åt hur bra mat som helst. Längtar redan till nästa gång vi ska dit. Vi tog massa bilder, myste och hade det jätte, jättebra. Älskar min Stefan. Och älskar New York.







Fler bilder kommer, men en annan dag. Nu måste jag göra mig i ordning inför min första (!) jobbdag imorgon på en fest- och konferensvåning här i Borås. Ska köra lunchen. Grymt nervös, men det ska nog gå bra. Min tå mår också bra. Får på mig vanliga skor nu och blåmärket är nästan borta. Tån är lite stel och lite stum, men jag är definitivt på bättringsvägen. Och ni förstår inte hur skönt det känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar