21 juli 2010

17 år i staden


Dåja, då var min 17årsdag över. En riktigt, riktigt bra födelsdag blev det! När jag kom hem efter jobbet stod micki, eric, anton & marie instängda på mitt rum för att börja sjunga när jag öppnade dörren. Åh, en sådan överraskning det blev! Vi hade picknick ute på min gräsmatta och det bjöds på en supertårta gjord (= köpt) av killarna; kladdkaka som botten med en daimtårta som topp, översprutad med grädde och en stor marshall mitt på allt! Japp, sådan fantasi har dagens ungdom! Senare åkte vi iväg till Orsjön och tog ett dopp. Kvällen spenderades sedan hemma med gratulationer av simon. Dagen kunde inte blivit bättre, det måste jag säga.
Tack allihopa, vilka underbara vänner jag har!

Idag gjorde jag halva min jobbtid, vilket känns jäkligt bra. Dagarna går fort och det är skönt. Snart har jag återigen lite ledig tid och om mindre än en månad börjar skolan igen, studentåret.. Galet vad tiden går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar