16 juli 2010

jobb, jobb & lite fest


Okej. Bilderna har inte kommit upp ännu. Jag ber om ursäkt, men jag har börjat jobba nu och det har varit hektiskt. När jag kommit hem har jag antingen tagit det lugnt (= sovit) eller badat med underbara människor. Så jag har verkligen inte hunnit! Men det kommer, jag lovar.
Första jobbveckan är ju då gjord nu, som jag sa. Så skönt! Bara två kvar, men det kommer gå fort. Jag har bränt mig överallt där jag inte haft kläder och fått x antal mygg-/djur-/nässelutslag. Men jag lever! Och snart rullar pengarna in, inte dåligt, det.

Ikväll är det tänkt att vi ska fira min kära mormor som fyller 91 idag. 91 år! Det är helt galet, tänk vad hon har varit med om under alla dess år.
Senare ska jag iväg på fest och det ska bli riktigt jäkla härligt att träffa allt folk! Och att äntligen få komma ur mina skitiga jobbkläder & klä upp mig lite, det var länge sen!
Ett litet citat/visdomsord ska ni få innan jag avslutar detta:
"Låt oss vara tacksamma för dumskallarna.
Utan dem skulle resten av oss inte lyckas."
- Mark Twain

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar