29 oktober 2011

gårdagen

Gårdagens utgång blev väldigt lyckad! Dansade i stort sett oavbrutet i tre timmar, helt galet. Men så är det när man går ut med världens bästa tvillingar, finns inga roligare att gå ut med!!

Idag ska jag på 50årskalas med Daniels familj. Längtar så mycket efter att få krama honom. Han skrev nämligen högskoleprovet idag (som jag gjorde förra året; lätt första och sista gången!) och jag fick därför sova ensam inatt. Men idag ska jag somna i hans armar! Sitter just nu med färg i håret, det var dags att fylla på, mitt hår såg så dassigt ut. Imorgon ska jag jobba igen, så förvänta er inte alltför bra uppdatering. Bilderna från igår ska jag dock försöka få upp så fort som möjligt! Har inte ens kollat igenom dem själv än.

Lite halvdålig bild från igår. Men såhär såg jag ut med en vit, transparant skjorta och svarta jeans med hög midja. Båda från Cubus. Har verkligen börjat tycka om den affären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar