6 oktober 2011

den kommande helgen

Jag har varit på min allra första jobbintervju! Det gick snabbt, var inte alls så läskigt som jag hade tänkt mig och så gick det också väldigt, väldigt bra. Så på måndag ska jag dit igen för att påbörja min utbildning. Vågar inte riktigt ännu säga vilket företag det är, jag är ju fortfarande inte anställd "på riktigt" eller så. Väldigt bra känns det, iallafall!

Resten av denna regniga dag (vädret har verkligen slagit om helt, regn och rusk varje dag - fattar inte detta?) ska jag träna, förhoppningsvis hinna träffa fina Rebecka en sväng, fixa iordning lite grann för morgondagen, då jag, Daniel och hans kompis David (eller ja, alla är vi väl vänner, hehe) ger oss ut på en roadtrip till Emelie! Vi ska alla fyra tränga in oss i hennes etta under fredagskvällen och lördagen, och det ska bli hur sjukt mysigt som helst! Kanske drar jag och Daniel spontant vidare sen, men vart vi hamnar, vet vi inte än. Är säker på att helgen kommer bli så, så bra. Bara vädret kunde bli lite bättre också, men man kan ju faktiskt inte få allt här i världen. Är så himla nöjd med mitt liv just nu ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar