11 oktober 2011

ingen vila, ingen ro

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering! De senaste dagarna har verkligen varit stressiga och jag har fått ställa om mitt liv rätt bra.
Efter en helt underbar helg i Kalmar och på Öland, var det dags för mig att ta steget ut i vuxenlivet och börja jobba "på riktigt". Det har varit omtumlande, läskigt och jättekul. Hade i början sån sjuk ångest att jag inte ens ville pallra mig iväg till jobbet; ni vet, man känner inte någon där, jag har aldrig gjort det där innan, klarar jag verkligen det?, jag tror inte riktigt på mig själv... Men det har faktiskt gått jättebra! Jag utbildar mig just nu som telefonförsäljare för Svenska Spel. Gårdagen handlade bara om utbildning och att jag fick lyssna på när andra sålde, men idag har jag äntligen fått testa mina egna vingar och ringt upp lite folk. Gud, så läskigt det var i början! Mitt första samtal gjorde att jag nästan fick tunghäfta, och då sålde jag inte ens någonting. Min första sälj ska vi inte prata om, har aldrig svettats så mycket i hela mit liv.... Jag jobbar mestadels eftermiddag och kväll, vilket gör att jag har fått lägga om mina träningstider helt. Så lite körigt har det allt blivit med att få ihop privat- och arbetsliv, men jag tror det mesta börjar lösa sig nu.

Har nog inte så mycket mer att berätta just för tillfället. Längtar till helgen något oerhört, ska då på en fest med folk jag inte träffat på flera månader. Jag är verkligen taggad till max!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar