28 oktober 2011

stress, stress, stress

Har blivit så sjukt dålig på att uppdatera, fattar inte vad som har hänt med mig. Jobbet tar upp all min vakna tid, känns det som, hinner varken träna eller leva såsom jag faktiskt hade velat. Ta mig inte fel, är väldigt glad över att jag har ett jobb och tjänar så pass bra som jag gör. Men ååh, mina arbetstider kan verkligen vara jobbiga ibland. Älskar att träna på kvällen, men nu måste jag helt plötsligt vara på gymmet runt klockan 10, 11 på morgonen (ja, det är morgon för mig) och träna. Jag tycker inte riktigt om de rutinerna.

Idag är det i vilket fall fredag och jag har min lediga dag. Ska använda denna för att fixa iordning allt jag inte hunnit under veckan, typ städa och sånt kul (läs: tråkigt) och sedan ska jag ha lite Kajsa-tid. Jag ska ta mig en tripp till stan för att handla något jag kan ha till ikväll, då jag och tvillingarna ska slå klackarna i taket. Ska bli så roligt! Innan utgången ska jag också hinna ta ett långt, härligt träningspass och käka lite mat med min kära vän Anton. Det blir nog en rätt stressig dag, så det är väl lika bra att dra igång direkt. Hoppas ni alla får en fin fredag!



Bilder från förra helgens Halloweenfest. Killen i pingvin-dräkten vann pris för bästa utklädnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar