11 oktober 2012

en torsdag som vilken annan torsdag som helst

Måste plugga. Sätter mig framför datorn för att klicka upp PowerPointen från dagens föreläsning och kolla igenom den en extra gång, men vart hamnar jag? Jo, på facebook, bloggar, nyhetessidor - överallt för att inte behöva sätta mig och plugga. Blir så trött på mig själv. Är så trött på mig själv. Eller nä, egentligen är jag bara trött. Överlag. Om två timmar ska jag sitta på en föreläsning om hur man blir en toppsäljare. Det ska bli spännande, men om jag ska vara helt ärlig, hade jag faktiskt velat vara hemma ikväll med näsan i boken. Fast om jag ska vara helt superärlig, hade jag allra helst velat strunta i alla måsten över huvud taget och spendera eftermiddan/kvällen framför Grey's Anatomy. Är i mitten av säsong 7 och det är SÅ SPÄNNANDE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar