23 oktober 2012

galen start på veckan

And I'm back.
Har varit i farten hela dagen, med skola mellan klockan nio och fyra och ett möte och snabb lunch med YLB-tjejerna. Och vet ni vad det värsta är? Dagen är inte över än. Har sen klockan fem, kanske, suttit och pluggat, skrivit arbeten, letat ny kurslitteratur, skickat mail på mail på mail och så vidare, och så vidare. Inte ens tränat har jag hunnit göra idag, och nu är jag så trött och tung i huvudet, att jag skulle kunna somna och sova resten av kvällen/natten. Imorgon är det ny sju/åtta-timmars-dag, på torsdag är jag "ledig" (läs: hemmastudier som fan) och till helgen åker jag hemhem. Ska fira Halloween med bästa vännerna och mysa riktigt mycket med Sotis.

Nu: tillbaka till budgeteringen.

Bild från tentafesten i lördags! Jennifer är i mitten och Helena till höger. Tentan är förresten skriven nu, så jädra skönt, alltså! Håller bara tummarna på att jag slipper göra en omtenta på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar