1 januari 2013

en sammanfattning såhär på nyårsdagen

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inte ett enda, tråkigt nog!

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Mer sommarlov!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
25 september, när jag blev av med tandställningen!

Vad var din största framgång 2012?
Att jag klarat av en hel termin på universitet. Och att jag klarade en hel vecka på skidor i Idre i februari!

Största misstaget?
Handla innan jag tänker. Saker, alltså. Min ekonomi har varit lite tajt detta år.

Bästa köpet?
Mina svarta, glansiga vinter-kängor från H&M!

Vad spenderade du mest pengar på?
Här får jag nog tråkigt nog säga hyran på lägenheten....

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nollningen!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Gang-nam style och Some nights med Fun. Tänker direkt på nollningen då!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att det var ganska så samma som förra året. Det har gått lite upp och ner, som det ju alltid gör. Jag var jätteledsen i början av hösten när jag började på ny skola och i ny klass, utan att hitta vänner. Men efter ett tag hittade jag de små guldklimparna till vänner, och då blev jag jätteglad istället.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat mer pengar och tränat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit så mycket skit...

Blev du kär i år?
Fortsatte att vara kär.

Favoritprogram på TV?
Sveriges mästerkock!

Bästa boken du läste i år?
Har inte läst så många böcker i år, men just nu läser jag "50 shades of Grey", och den är ju rätt bra.

Största musikaliska upptäckten?
"Så mycket bättre"-låtarna!

Något du önskade dig och fick?
En lägenhet!

Något du önskade dig och inte fick?
En mer vältränad kropp.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var på Öppet Hus på Växjö universitet och middag med familj + pojkvän på kvällen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar och 48 timmar på dygnet!

Vad fick dig att må bra?
Daniel.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm.. Heath Ledger, som alltid, kanske?

Vem saknade du?
Vänner från gymnasiet, som man tyvärr tappat kontakten med.

De bästa nya människorna du träffade?
Jennifer, Sara, Carro och Lisa, helt klart! 

Mest stolt över?
Att jag har flyttat hemifrån och ändå överlevt.

Högsta önskan just nu?
Att alla mina nära och kära får fortsätta envara friska och må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar