10 januari 2013

två bra nyheter och en dålig

Två bra saker har hänt den här veckan!
1. Min mobil har kommit tillbaka från lagningen över jul. Åh, min lilla bebis, som jag har saknat den.
2. Jag fick idag reda på att jag satt ett fett starkt och bra G på micro-tentan jag skrev för tre veckor sen. SÅ GLAD. Nu känns livet direkt mycket bättre.

Den dåliga saken är då att jag blev underkänd, igen, på den fruktansvärda ekonomistyrningen jag skrev första gången i oktober och andra gången innan jul. Jag kan bara inte förstå skiten. Ämnet då alltså, inte varför jag blev underkänd. För jag fattar väl att jag inte fattar det, men åååh, ett G på det där också hade ju varit fint... Jaja. Får göra om den till sommaren igen. 5 hp kan jag leva med att ha släpandes efter mig.

Jag är i vilket fall jätteglad för min insats på micro-tentan och därför ska jag belöna mig själv med något väldigt fint från Nelly.com, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar