2 juni 2013

andra juni

2:a juni och 21 månader med min Daniel. Tänk, snart har vi haft varandra i två år. 

Har nog under helgen sovit mer än vad jag varit vaken. Ganska skönt ändå, kanske behövde jag det nu efter några intensiva skolveckor. Men den här slappheten har ju inte kommit utan ångest; känns som att jag har en miljon grejer att göra just idag. Precis nu ligger en påse tvätt i maskinen och blir ren, efter det har jag en påse till att tvätta. Sen ska det städas, packas, handla lite mat.... På onsdag börjar nämligen vår resa hemhem för sommarlov. Första stopp: en student! Därmed behöver jag börja packa nu, hur ska jag få med mig allt hem (framför allt alla kläder!?) utan att fylla Daniels bil från tak till golv? Det är den stora frågan just nu. Feel free att försöka svara på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar