25 juni 2013

en tidig tisdagsmorgon

Vaknade av ett ryck 07.01 imorse. Drömde att jag blev jagad av en man, som ville tända eld på mig. Fruktansvärt obehagligt. Men tänkte att är jag ändå vaken, kan jag lika gärna gå upp. Så nu sitter jag här vid frukostbordet, full av frukost, och kollar på Lotta på Liseberg på tv4play.se. Solen lyser utanför och snart är det dags för dagens första löptur! Efter det är det all in inför Londonresan som gäller; packa, tvätta, fixa, packa lite mer, osv!

Hoppas ni får en bra dag!

Uppdatering 21.08: Jajamen, då är det inte ens ett dygn kvar tills flyget avgår till London! Börjar få lite resefeber, men inte så farligt som jag faktiskt trodde. Trodde jag skulle må fruktansvärt dåligt och ha jättemycket panikångest just nu, men det är faktiskt helt okej. Är mer förväntansfull än nervös! Packningen är klar och alarmet är satt. Imorgon ringer klockan 8.00 för att jag ska hinna springa en runda innan bilen går mot Malmö och Sturup. Kanske får ni lite uppdatering från London under resten av veckan, annars får ni vänta till söndag! 

Och ja, just det. Ps, och sådär. Min syster klarade uppskrivningen. Såklart hon gjorde, liksom. Men jag har lugnat ner mig över det där nu. Ska köpa något fint åt henne i London som grattis. 

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar