19 juni 2013

dan före dan före midsommarafton

Är så himla trött om dagarna. Fattar inte vad det beror på. Kanske sover jag dåligt, eller är det för att det är så jävla varmt i mitt rum om nätterna eller för att jag blir väckt av min katt tusen gånger per natt. Fråga mig inte. Trött är jag i alla fall, även fast jag inte gjort sådär fasligt mycket idag. Städat lite, vikt lite tvätt, varit ute på en pw och hämtat ett paket, lagat mat och lite sådär. Ska senare ikväll till gymmet, och sen ska jag bara däcka i sängen. Två dagar kvar till midsommar och just nu är jag i vad-ska-jag-ha-på-mig-och-när-ska-vi-handla-midsommar-maten-fasen. Känns helt okej ändå. Nu är det ju sommar på riktigt. Tydligen. Hoppas sommaren går sakta bara. Längtar inte alls till hösten och skolan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar