10 juni 2013

Paganinikontraktet

Alltså. Var ute och sprang för en liten stund sen, samma lilla runda som jag brukar springa här hemma. Men idag var det alldeles för jobbigt. Jag klarade hela rundan i ett svep (tack för det, skogsrundan i Växjö, som jag har sprungit varje dag de senaste tre veckorna) men varje meter och varje steg gjorde att jag bara ville spy. Åt jag för lite innan? Drack jag Celsiusen för nära inpå min springtur? Ingen kommer någonsin veta.

Nu är jag i alla fall inne och med frukost i magen. Solen tittar fram då och då; när den väl gör det, är det varmt, men annars är det faktiskt ganska kallt ute idag. Hade velat jobba på min bränna ännu lite till idag, men får kanske slå mig ner under i filt med en bok i handen istället. Läser just nu "Paganinikontraktet" av Lars Kepler - så himla spännande bok!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar