7 februari 2010

fin helg!

helg kan nog ändå vara bland det bästa som finns.. tacka vet jag sena nätter & mysiga sovmornar!
fredagskvällen blev lugn hemma för mig själv, med lite godis & film. det sa jag nog, förresten!
lördagen spenderades hemma hos simon, då hans pappa fyllde år & det skulle firas :) grattis pappa Paul, förresten, glömde säga det! ja, som om han skulle läsa det här, hahaha.
kvällen blev väldigt trevlig, sådan pratglad & mysig släkt simon har! melodifestivalen fick jag också mig en skymt av, efter många om & men. Salem gick till final, så, så bra! väldigt fin låt. sen sov jag där :)
denna dag har jag faktiskt varit lite flitig! gymmet med tutti runt halv 2 &... ja, det var nog det enda :D men jobbigt var det, huua!
nu har jag inget mer vettigt att skriva, så, over and out

puss på er,
jag är väldigt lycklig just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar