15 februari 2010

kärlekens helg

vilken underbar helg!
jag har spenderat varje timme & varje minut av nästan två dygn tillsammans med min vackra pojk, och jag måste säga, att det finns inget bättre! fredagen bestod av film & mys hemma hos mig, under lördagen spelade vi jättemycket spel, där jag vann varenda gång utom en!, och på kvällen var det ett trevlig släktkalas hos hans farbror :) under natten var jag hos honom och då fick han sig några goda skratt! jag pratade i sömnen förstår ni, hemskt vad mycket fult jag sa! "Jag har glömt mata mina marsvin, simon! Hahahaha, nej jag skojar bara, jag har inga marsvin, jag har ju hamstrar!". en gång grattade jag honom på födelsedagen också, ja jisses :)
på söndagen tänkte vi träna & bada, men vi var alldeles för lata, så vi stannade inne hela dagen och såg Dirty Dancing istället. som sagt, en helt underbar helg & jag tycker om simon mer och mer för varje dag som går. vilken jävla tur jag haft!

denna måndag har inte varit den bästa, måste jag få säga.
klarade av att vara i skolan runt 3 timmar, tills min vänsta lins tog kål på mig, eller rättare sagt, på mitt öga. jag fick åka akut in till optikern och det visade sig att linsen var felgjord av fabriken och den hade skavt upp mitt öga.. så inga linser för mig fram till helgen nu, great! inte en chans att jag tänker ha mina glasögon, så jag får köra på lins på bara högerögat. hör ni en duns eller så i skolan, är det antagligen jag som gått in i en vägg eller ramlat över något! just so you know ..
nu har jag jätteont i huvudet, så jag ska dra mig härifrån. vi får se om jag lyckas ta mig till skolan imorgon!
ha en fin kväll, pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar