24 februari 2010

halvt sportlov?

halva sportlovet har snart gått, är det galet eller är det galet vad fort tiden går? som tur är har jag iallafall fått väldigt mycket gjort! svenskainlämningen är skriven och inskickad till Giggi, idrottsarbetet är så gott som klart, lite finputsning behövs bara, och nu ska jag ta tag i religionen! några frågor om judendomen ska besvaras och, som jag har hört, är de ganska svåra.. fn-rollspelet borde jag verkligen också sätta igång med, så så mycket som ska skrivas, jisses alltså! 10 sidor ska det bli (y) fint är det. matte borde jag också räkna... hm. ja, jag kan ju inte säga att jag inte har något att göra de sista dagarna på lovet iallafall!
på fredag tänkte mamma, jag & maja åka till kstad iallafall, så att jag kommer ifrån skolarbetet lite. några fler gympass utöver dagens ska jag nog också hinna med! sedan kommer ju min snygging hem i helgen, så förhoppningsvis hinner jag träffa honom lite också. och apropå träffa, imorgon ska jag träffa bästa Ida, det var alldeles för länge sen sist! baka ska vi göra, är det tänkt :)

nej, nu ska jag minsann återgå till judendomen!
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar