4 februari 2010

somliga går med trasiga skor... eller inga alls!

veckan är snart slut, vilket betyder helg & förhoppningsvis festligheter! hoppas, hoppas, hoppas..!
jag har egentligen inget viktigt att rapportera, men jag kan berätta vad som hände mig på gymmet idag! jag sprang där på mitt löpband och det kommer en man som tar löpbandet jämte mig. inget konstigt med det, tänker säkert ni nu. nej, det tyckte ju inte jag heller, förän jag vänder på huvudet för att se vad det var för en filur som bosatt sig jämte mig. och till min förvåning ser jag en man utan byxor på sig! han hade en stor t-shirt och små, små kalsonger, liknande speedos på sig, inga byxor, inga skor eller nåt! och där springer han, ja, ni kan nog tänka er själva... helt knäppt! jag kan ju säga att jag bytte maskin rätt fort där.

detta blev ett kort inlägg, jag tänkte återgå till mina läxböcker nu; religionen ska skrivas, engelska- & spanskaglosor ska pluggas in & lite matte borde jag också göra, så mycket som jag ligger efter! jisses, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar