5 mars 2010

Alice & Simon

veckan har gått fort, som alltid, och jag har inte riktigt hunnit uppdatera så som jag egentligen velat. nu är det iallafall äntligen fredag, vilket betyder att helgen är här!
jag har inget direkt planerat, förutom att jag då ska plugga som ett as - matteprov nästa vecka, ah, jag känner mig så himla körd! idrottsinlämningen ska också in, även samhället...

igår, torsdag, var jag, micki, anton, anton, eric, simon, ellen & marie och kollade på Alice i underlandet. helt klart en väldigt sevärd film, men dock inte värd 110 spänn! vi såg den i 3D, vilket jag tror är ett plus, men man kan helt klart även se den hemma. bra var den i vilket fall, balla effekter & den hade sina roliga stunder! :)
äsch, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. undrar om jag kanske skulle färda idrotten, nu när jag ändå har lite tid över. lite senare ikväll kommer min snygging & vi ska ha fredagsmys. jäkligt omtyckt är han, pojken!
over and out,
/Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar