24 mars 2010

allt på samma gång

jag har inte tid för mycket annat än plugg just nu, ha överseende med det. dessutom har jag blivit förkyld, rejält förkyld!, och det kom inte lägligt alls. jag har fn-rollspel med min klass plus ekonomerna imorgon, och jag har knappt någon koll på någonting. på fredag ska jag ha religionsprov om kristendomen & jag känner mig inte alls manad för det. och när det är gjort, är det inte över. nästa vecka har lärarna så snällt tryckt in två språkprov och en stor samhällsinlämning! jag säger då det; överlever jag veckorna nu innan påsklovet, är jag riktigt bra. nästintill bäst, ungefär som superwoman själv.

men livet går lätt när du är vid min sida, simon!
du är underbar & dessa tre månaderna har varit fantastiska

23/12 -09
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar