8 mars 2010

Micki 19 år


sitter här, nergosad i simons tröja & tänker på hur bra mitt liv faktiskt är. nu kommer en snabb uppdatering, jag måste, måste plugga..!

underbara micki persson fyller år idag, 19 år faktiskt :) och det är verkligen värt att fira, så jag, ellen & marie drog ihop ett jättefint kalas till honom idag efter skolan! eric var busig & satte ögonbindel på honom, sen kidnappade han & simon honom, och efter ett tag hamnar micki hemma vid ellens bord, där vi dukat jättevackert med tårta, chokladbollar, glass & sånt festligt! så bra är vi alltså. ser ni förresten m:et där i mitten på tårtan?

snabb resumé där, känner jag, orkar & hinner inte riktigt dra allt i detalj. trevligt var det iallafall!
och apropå trevligt; helgen var också trevlig, tillsammans med simon, som alltid såklart :*
nu ska jag plugga och försöka överleva ännu en vecka, med matteprov på onsdag & massa skrivande av fn-rollspelet. ah, jag vill bara ta en paus från allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar