14 mars 2010

ajaj,

nu har jag inte uppdaterat på typ hur länge som helst!
men veckan har varit hektisk, sannerligen. matteprovet skrevs där på onsdagen och jag är SÅHÄR glad över att det är över! resten av dagen spenderades först hemma hos simon, sen med försnack inför 'Flugturen' på Vilboksskolan, efter det hemma hos carl, för att vidare gå till johanna. trevligt att träffa de två prickarna igen! :) under eftermiddan & kvällen var jag hos simon.
torsdag då, hm.. kort dag, med sovmorgon till halv 11. detta var också dagen då min vackra pojkvän fyllde 19, hela 19 år! grattis till honom, annat kan jag inte säga :) 19 år, helt galet. och majoriteten av mina vänner fyller 18 detta året, sinnessjukt ju! mysig dag blev det hemma hos simon iallafall, med fika, mycket skratt & hemmagjord kinamat :)
fredag - försovning där, ja. jättebra jobbat av mig (y) efter skolan skulle jag egentligen dragit mig till gymmet igen, men, trött som jag var, somnade jag hemma i simons, väldigt nya!, säng lite sådär random. hur skönt som helst! kvällsmaten, som var pizza, åt jag också där :) kvällen spenderade jag dock hemma framför några avsnitt från första boxen av Desperate Housewives!
lördagen började jag med en & en halv timme på gymmet och avslutade den, efter många om & men, hemma i sängen jämte min snygging ;* mittemellan tog jag, annie, ylva, elin och senare också philip en mysstund framför årets melodifestivalen och efter det "Bruce, den allsmäktige". väldigt, väldigt trevligt! dock skulle Salem vunnit festivalen, tycker ju jag. men, vad kan jag göra åt saken egentligen? Anna Bergendahl var, eller är, ju också duktig.

ojoj, det här blev långt!
som avslutning vill jag bara göra er lite avundsjuka och berätta att jag nu är skolfri i tre dagar & behöver inte gå till skolan förän på torsdag. den lyckan alltså, helt obeskrivlig!
sådärja, hoppas ni får en rolig måndag ;)
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar