26 mars 2010

sjuk & stressad

201 inlägg, inte helt dåligt!

idag är jag hemma & sjuk. jag tror stressen, som infunnit sig i min kropp ett bra tag nu, böjar visa sig. jag blir alltid sjuk på ett eller annat sätt då jag stressar för mycket. dock är stressen inte över, jag börjar freaka lite smått över engelska- & spanskaproven jag har nästa vecka.. inte för att jag tycker det är svårt, jag skulle lät kunna sätta ett g, förmodligen tillochmed ett vg, på dem utan att plugga det minsta. men jag nöjer mig inte. mvg ska det vara, annars är det misslyckat. och jag vet vad jag behöver ha för resultat inför slutbetygen, just därför är jag stressad! så jag ska med glatt humör sitta med böckerna i knät hela helgen, jag måste. påsklovet ägnar jag sedan åt religion, låter himla kul, eller hur?

no, español siguiente!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar