18 april 2010

galen fredag

jag har inte mycket att rapportera från denna lördag och söndag, noll & ingenting har hänt.
dock blev fredagen väldigt fin! som jag skrev, var det grillfest hos anton :) tillsammans med micki, anton.g, gustav, eric och anton då, såklart. vi spelade kubb, åt och dansade runt en hel del. mycket kul!
vid 10 hämtade den andre erik oss och vi började vår färd ner till Karlshamn för att lämna av alla fyllisar. när det var gjort, tog erik & jag en mjukglass på Donken och körde sen hem. när jag precis skulle tacka för skjutsen och hoppa ur bilen för att gå in till mig, märker jag att jag inte har min väska med mig längre. shit, tänker jag, den ligger på McDonalds! med nycklar och hela köret i! så vi fick ringa dit och som tur var låg den kvar precis där jag glömt den. det var ju bara till att köra ner till Karlshamn ännu en gång.. gud, sånt fail.
jag fick tillbaka min väska och både jag & erik fick oss ett gott skratt och ett minne för livet.

nedanför bjuder jag på lite suddiga mobilbilder från klubbturnéringen hos anton! jag, micki och eric var grymma




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar