5 april 2010

so we burst into colors, colors and carousels

lovet är i full gång och startades faktiskt klockan 7 imorse för min del. upp & överraskningsfira eric på hans 19årsdag skulle jag, marie, micki & ellen göra :)
jag måste säga, de där två timmarna innan vi var hemma hos eric, åh, så sakta de gick. och stressigt var det! anton skulle hämta mig kvart över 8 för att sen köra upp till ellen för att plocka upp henne & marie, och senare möta micki utanför erics hus vid halv 9. 10 över 8 skickar anton och säger att han legat & spytt hela natten.. underbart!, tänkte jag, och fick dra upp mamma mitt i sömnen. när jag kommer till ellen, berättar hon & marie i mun på varann att erics tårta, som de bakade igår, blev helt felbakt och att de tänkt göra en ny nu imorse. men vad tror ni hände? jo, självklart sov de alldeles för bra för att kunna vakna när alarmet ringde! så lite kladdmuffins fick de slänga ihop i all hast där på morgonen :D
allt blev så knasigt & ankomsten till eric försenades med 20 minuter eller så.. som tur var, hade han inte vaknat! utan vi tände ljusen, som vi tryck dit i nästan alla muffins, smög oss ner för trappan och började utanför hans rum sjunga för full hals! eric flyger upp ur sängen, yrvaken & vettskrämd. hysteriskt roligt! och riktigt, riktigt lyckat :) grattis eric!

helgen spenderade jag med simon på diverse ställen :) fira maja hann vi på fredagen, påskmiddag på lördagen. söndagen spenderade jag hemma hos ellen tillsammans med gänget, tacos och film. mycket trevligt var det!
vad jag ska göra resten av lovet har jag just nu iiiiiingen aning om. impulsivitet kör jag på! sånt gillar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar