6 april 2010

snart smäller det

jag har suttit ett tag och kollat runt på högskolan i goa Göteborg jag antagligen kommer vilja söka till om sådär mindre än ett år. det är lite läskigt faktiskt, det är inte länge till, inte alls länge till. om mindre än ett år har jag antagligen redan sökt skolan och även boende och i bästa fall flyttar jag om lite mer än ett år. det är galet egentligen... flytta till en stad man varit i några enstaka gånger, göra nya kontakter och bilda sig ett nytt liv, ensam. bara tanken får mig att bli helt grötig inombords, jag vet inte riktigt vad jag känner. oinbjudande, men samtidigt är det spännande. vilken nystart det kommer bli! samtidigt jobbigt att lämna sitt trygga liv man är van vid bakom sig. ja gud, man är ju snart vuxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar