10 april 2010

you're nothing but an extra, and baby, I'm the star

imorgon är lovet över.. great. jag har inte alls varit så mycket i farten som jag velat denna vecka, och pluggat har jag inte gjort någonting alls! härligt att religionsprovet ligger & väntar på mig nästa vecka, det kommer säkert gå jäääättebra..!

i onsdags bowlade jag iallafall en liten sväng med micki, eric & anton :) det var grymt, för jag fick min allra första strike någonsin! woho, jag är så bra!
torsdagskvällen spenderades hemma hos tutti-frutti med vackra brudar & mat i stora lass! vi grillade, och det var för mig årets första grillning, vilket var riktigt mysigt :) kallt, men mysigt. lite senare drog vi iväg på fest, eller ja, det var mer att vi umgicks bara, faktiskt. men det var inte helt fel att träffa på folket som var där! :)
fredagen.. hm, vad hände mig igår? jo, just det! låg i migrän hela dagen (y)
denna lördag började jag i khamn med mamma & maja. något litet klädesplagg och ett armband fick jag med mig hem :) resten av dagen har jag inte gjort något vettigt alls, vilket är synd, för skolarbetet bara ligger & väntar på mig. aah! ikväll, eller ja, inatt blir det nog snarare :D, ska jag hem till simon & vara förhoppningsvis vara där resten av detta lovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar