7 november 2010

framtiden

När folk har frågat mig vad jag vill göra efter gymnasiet, "i framtiden", har jag alltid sagt att jag ska åka till stora USA och jobba som au-pair. Inte för att själva barnomhändetagandet har lockat mig särskilt mycket, men landet, kulturen och människorna har gjort det desto mer. Och när man har sagt något sånt högt, då är det så, då är det bestämt och alla andra drömmar som finns inombords får ge sig, reterera och försvinna. Men ibland, om man har tur, väcks de igen. Och det är precis vad som idag hände mig. En stor dröm jag länge har haft är att bli dansare och tack vare mannen nedanför vaknade den till liv. Så nu har jag bestämt mig vad jag vill göra med min framtid och jag börjar med att söka till alla världens dansskolor.
Broadway; här kommer jag!


Thomas Benstem - en sann jävla inspirationskälla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar