18 november 2011

sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min

Jag har läst mina senaste inlägg och märkt att det har blivit lite väl mycket gnäll och ledsna miner. Ibland är livet så, och det är väl något alla måste acceptera. Men jag har i alla fall lovat mig själv att inte skriva så mycket de gånger jag känner sådär, för det är väl egentligen ingen som riktigt vill läsa om det.

Idag mår jag dock bättre! Jag har fått sova ut riktigt, då jag är ledig, och ser fram emot en lugn fredag. Jag började morgonen med ett avsnitt från årets säsong av Så mycket bättre. Det är ett riktigt konstigt program, egentligen. Sveriges artistelit samlas för att tolka varandras låtar. Hm, knepig, men kanske ändå en rätt rörande, situation.
Om ett tag har jag tänkt träna och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Antingen lite Idolmys med mina fina vänner, eller en lugn hemmakväll. Jag längtar i vilket fall tills min fina kille kommer hem till mig sent ikväll så att vi kan gosa ner oss i sängen. Träffar honom nästan varje dag, men kan ändå inte få nog av honom. Han gör mig fortfarande sådär riktigt pirrig och glad, och får mig alltid att bli tillfreds med livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar