4 maj 2012

smärtan är borta!

Var uppe med tuppen (läs: Daniel) imorse för att sticka till tandläkaren. Den vanliga koll som brukar ta sådär 30 minuter, tog idag en timma och 20 minuter. Som jag berättade, har min kind blivit inflammerad pga tandställningen. Men så är det inte längre! Jag fick mig några bedövningssprutor i munnen och de plockade enkelt bort det som blivit överväxt av tandkött. Dessutom klippte de bort lite tandkött också, så att det skulle läka ännu bättre.

Nu är jag inte bedövad längre, och det gör heller inte längre ont, vilket jag nästintill tackar gudarna för!!! Hade en fruktansvärd smärta i slutet. Jag har inte ätit något sen klockan 7 imorse, då man inte får äta med bedövning, så här sitter jag nu med kurrande mage. Ska se om det finns något man inte behöver tugga, som jag kan stoppa i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar