12 mars 2013

Fondell vann Idol, men Robin vann jävlar Mello

Är så glad att Robin vann Mello! Jag hade förutspått att det skulle stå mellan Robin, Yohio och Anton, det förstod man ju nästan. Att sedan Robin skulle vinna, det var lite otippat. Trodde faktiskt Yohio eller Anton skulle vinna, faktiskt. Jag höll såklart på Anton (han är min lilla gulleplutt), men Robin kom tätt därefter. Därför är jag nöjd och glad över att Robin kommer representera Sverige i ESC. Har innan sagt att jag inte kan sluta lyssna på hans låt; det har jag ännu inte kunnat göra. Tänker alltid på mamma när jag hör den, därför var det ju extra roligt att den låten faktiskt vann. Jag och mamma har gjort låten till våran låt nu. Håller därför tummarna för Robin i maj. Tror han kan komma bra till!



PS. Men outfitten i finalen kan ju diskuteras....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar