6 mars 2013

hatar statistik

Fan, allt bara snurrar i mitt huvud. Z, standard deviation, the z distribution, raw score, normal curve, z score..... Jag har tenta om mindre än tre veckor och jag vet fortfarande inte vad fan det är jag håller på med. Blir så himla frustrerad. Hatar när jag inte förstår saker på en gång, hatar när jag inte fattar sammanhanget i det jag läser. Har inte tid eller lust att bli underkänd på en tenta till, jag måste sätta den här. Kan bara inte misslyckas.

Äckliga, äckliga matte. Jag trodde jag var färdig med dig i tvåan på gymnasiet. Bara försvinn, låt mig få läsa något roligt istället.

Och nu ska jag snart gå till skolan igen, för ännu en statistik-lektion. Fan, ännu mer? Kan ju fortfarande inte det vi gick igenom förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar