26 mars 2013

stressig tisdag

Och tentan är ÖVER! Skönaste känslan. Det kändes bra när jag lämnade in den, jag skrev på allt och kunde allt, så det skulle vara väldigt konstigt om jag inte blir godkänd på denna. Man kan ju absolut inte vara säker, men det känns bra.

Idag och imorgon har jag tusen saker att göra. Packa, städa, handla, plugga, träna etc, etc. Åker ju hemhem imorgon, vilket betyder att jag måste göra allt jag inte hinner imorgon, idag. Innan klockan 2. Tur jag gick upp för en timma sen. Chockerande, eller hur? Klockan är bara 8 och jag har redan ätit frukost OCH kollat på ett avsnitt av SATC, på min lediga dag! Ni som känner mig väl, vet ju att jag absolut inte är någon morgonmänniska och sover gärna så länge jag bara kan. Detta är därför ett ganska stort steg för mig.

Nåväl. Nu ska jag börja packa, vika tvätten och städa, innan jag ska iväg och träna efter 10.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar