9 juli 2014

onsdag

Sitter i solen på jobbet. Eller rättare sagt, utanför jobbet. Börjar inte förrän halv fyra, men blev inringd till att börja halv tre idag istället. Jag vaknade klockan tio imorse, och städade hela huset. Nästan. Max hjälpte mig, och när jag var klar hade jag inget att göra ändå, än att dra mig till restaurangen tidigare. Så nu sitter jag här på uteserveringen. Det är skitvarmt, säkert 28 grader idag.

Om någon timme kommer Carl och ska trubadura igen. Känns ändå kul att jag kan umgås med mina vänner samtidigt som jag jobbar, även fast alla jag jobbar med här är mina vänner också.

Halv nio slutar jag ikväll, och sedan ska jag rakt ner i säng. Sov knappt något inatt, det är alldeles för varmt i huset. Hör ni mig? Innan var det för kallt, nu är det för varmt. Tydligen blir man aldrig nöjd här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar