2 juli 2014

tisdagsfesten är numera en tradition

Ramlade precis hem, klockan 03.45, efter ännu en kväll hos Anton. Det var dimma överallt och lika ljust som när jag gick till dit. Det var jag och killarna igen, som drack och spelade spel. Vad jag gillar de där killarna, alltså. Inget drama, och tillvaron är bara väldigt down to earth med dem. Supersköna killar.

Imorgon, nej, senare idag blir det ju!, ska jag till restaurangen igen. Jippie! Den här gången med Carl. Saknar mina arbetskompanjoner. Vi är ett litet dysfunktionellt gäng som bor och jobbar på den där ön, alltså. Ingen är den andre lik och vi har alla så många berättelser att dela med oss av. Längtar så tills vår firmafest i slutet av sommaren, kan inte bli annat än legendarisk.

Nu måste jag sova. Kommer vara helt slut i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar