2 april 2011

16 år & kär

Idag fyller min kära syster 16 år. Och imorgon ska hennes första pojkvän komma hem till oss. Kanske beskriver också hon om två år just denna kille som hennes första kärlek? Han är lite lik min första kärlek, faktiskt. Blond och blåögd. Kanske inte riktigt lika vild såsom min var, men ändå. Lukas heter hennes pojkvän och är faktiskt rätt söt. Han har ganska spinkig kropp och inte särskilt mycket till personlighet (enligt mig), men jag är glad för hennes skull ändå. Här får ni en bild på dem under en musikalövning. Ja, hon går också i musikklass, precis som jag gjorde. Det gör han med, precis som min första kärlek gjorde. De håller just nu på med sin musikal, precis som även vi gjorde, för tre år sedan... Tiderna förändras.

1 kommentar:

  1. Jag tycker verkligen du har en superspännande blogg / Amanda berglund

    SvaraRadera