19 april 2011

mardrömmar

Inatt drömde jag återigen om balen och hur fel allting gick. När jag och min baldejt skulle stiga ur bilen var min klänning alldeles för tajt för att jag skulle kunna komma ut och jag ramlade pladask ner på marken. Min klänning var tydligen vit, vilket den verkligen inte är!, så jag fick smutsfläckar överallt. Min baldejt skämdes ögonen ur sig och lämnade mig liggandes på marken för att snabbt som attan skynda sig förbi folkmassan. När jag sedan väl kom in i hotellet fick vi inte alls Italiensk toast till förrätt, (som det ska bli), utan vi fick falukorv. Min frisyr och mitt smink var heller inte fixat innan vi gick förbi folkmassan utanför hotellet, utan det fixades inne vid matbordet. Dessutom försvann min baldejt och ett av mina ex, som tog studenten förra året, sattes jämte mig istället. Jag säger det igen; jag hoppas innerligt att jag inte har förmågan att drömma sanndrömmar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar