27 april 2011

underbar onsdag

Idag har varit en bra dag. Till att börja med kan jag ju säga att vädret har varit fullkomligt underbart och jag har gått barbent hela dagen. Idag hade även alla treor dansövning inför balen (det är så nära nu!!) och det var riktigt, riktigt kul! Väldigt socialt, jag pratade både med folk jag aldrig någonsin bytt ett enda ord med och folk jag inte haft kontakt med på flera, flera år. Om två veckor kör vi samma grej igen, och jag längtar faktiskt. Efter dansen hade jag min sista redovisning för den här veckan, vilket betyder att jag klarat av tre redovisningar på två dagar. Helt galet! Nu väntar bara ett idrottsprov på fredag och så har ännu en vecka gått. På måndag börjar min fjärde sista gymnasievecka, och då kommer jag inte vara hemma. Mer om det ska ni få höra senare!

Ikväll tänker jag lyssna på Veronica Maggios nya album (och självklart även plugga lite, vad är en skolvecka utan plugg liksom?), hennes texter är helt klockrena. Ha en fin onsdag, alla ni där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar